Klik op een probleem / vraag om het antwoord te bekijken.
-
Hoe kan ik de snelheid testen van de servers van Hosting Brothers?
U kunt de snelheid van onze servers testen met een download van een groot bestand. Klik hiervoor onderstaande link aan, dan begint een download van 100MB. Hiermee is te kijken welke snelheden te bereiken zijn vanaf
uw computer naar onze servers.
Houd er rekening mee dat de snelheid wordt bepaald door zowel onze verbinding en server, als uw eigen internetverbinding en PC.
Test bestand
-
Hoe kan ik mijn site uploaden?

Gebruik hiervoor een FTP pakket, zoals bijvoorbeeld het open source programma
FileZilla.
Als host stelt u in uwdomein.tld (ftp://uwdomein.tld). Gebruik de gebruikersnaam en het wachtwoord dat u van ons heeft ontvangen, tenzij u deze heeft veranderd in het controlpanel. Let op dat achter de gebruikersnaam @uwdomein.tld staat. Dus bijvoorbeeld: jan@jan.nl
Als uw FTP pakket het ondersteund, dan kunt u de verbinding versleutelen. Hierdoor kunnen uw gegevens niet in andersmans handen vallen.
Het betreft FTP over SSL (expliciet).
-
Ik heb mijn site geupload maar krijg niet de nieuwe pagina's te zien in mijn browser.
Het kan zijn dat er in het geheugen van uw browser zich een oude versie van uw pagina bevindt, klik op de refresh button in de browser. Heeft dit geen effect, leeg dan de historie van de browser.
-
Ik heb mijn site geupload maar krijg nog steeds een pagina van Hosting Brothers te zien.
Dit is de plaatshouder voor het domein. U kunt deze verwijderen nadat u klaar bent met het uploaden van uw website. Via FTP kunt u het bestand index.php verwijderen uit de directory web/<domein.tld>/httpdocs/www.
-
Ik zie geen plaatjes op mijn website.
Waarschijnlijk worden de plaatjes niet op de correcte manier opgeroepen. Een webserver is hooflettergevoelig. Indien u een plaatje in uw pagina verwerkt heeft moet de naam in de verwijzing exact overeenkomen met de naam van het plaatje en de locatie van het plaatje binnen uw account.
Het kan ook zijn dat uw plaatjes verwijzen naar een locatie op uw hardeschijf. Deze is natuurlijk niet bereikbaar vanaf internet. Zorg er dus voor dat de plaatjes naar de webserver verwijzen (dan staat er oa. http://www.uwdomein.tld in) of dat ze relatief zijn (bijv. plaatjes/foto1.jpg).
-
Kan ik ook een (managed) dedicated server bij jullie onderbrengen?
Ja dat is mogelijk. U kunt zowel uw eigen server plaatsen via ons, als een server van ons huren. Daarnaast kunt u kiezen voor een managed dedicated server, zodat het server beheer door ons gedaan wordt. Er kunnen ook SLA's afgesloten worden op onze diensten.
Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie over de mogelijkheden.
-
Kan ik overstappen naar een groter/kleiner pakket?
U kunt elk moment aangeven dat u wilt overstappen naar een groter of kleiner pakket. Een groter pakket gaat meteen in en er zal dan ook een extra factuur komen voor de rest van de abonnementsperiode. Een kleiner pakket gaat pas in bij de volgende factureringsdatum.
-
Krijg ik statistieken bij mijn hosting account?
Ja, ieder virtual hosting account wordt standaard geleverd met dagelijks ververste Webalizer statistieken. U kunt deze statistieken vinden op www.uwdomein.tld/webstats/.
-
Kunnen jullie een mailinglist of shellaccount toevoegen?
Doordat wij gebruik maken van geöptimaliseerde standaardconfiguratie en vergaande automatisering, kunnen wij onze prijzen scherp houden. Daarom bieden wij dit soort diensten dan ook niet aan.
-
Waar kan ik mijn bestanden uploaden?
Uw bestanden voor de website komen meestal in de map web/<domein.tld>/httpdocs/www/. Indien u een subdomein heeft, dan komen de bestanden in web/<domein.tld>/httpdocs/{subdomein}/
-
Wat is mijn opzegginstermijn?
U gaat een overeenkomst met ons aan voor tenminste 12 maanden met een schriftelijke opzegtermijn van tenminste 6 weken. Zonder schriftelijk tegenbericht wordt deze overeenkomst stilzwijgend verlengd.
Als u nog een vraag heeft waarop u nog geen antwoord heeft kunnen krijgen, kunt u contact met ons opnemen.